مطالب این وبلاگ نظرات شخصی من است مگر صراحتا منبع آن ذکر شده باشد برای شناخت بیشتر از من به "درباره ی وبلاگ" مراجعه کنید

فرق استمنا و ارضا شدن طبيعي

اطلاعات غلط تناقضات و مسائل بغرنجی را برای کسانی که مدعی داشتن صلاحیت علمی هستند اما اعتقادات مذهبی را هم در این کار وارد می کند ایجاد می کند
مشاهده ی دست و پا زدنهای پاسخ دهنده در برابر سئوال کنندگان خالی از لطف نیست


باید بدانیم که خودارضائی یک روش مهم برای
 کسب مهارتهای جنسی و تامین نیازهای جنسی است

----------------------------------------------------------------------------

فرق استمنا و ارضا شدن طبيعي




03-بهمن-1384, 12:35


با سلام خدمت آقاي دكتر و بقيه دوستان عزيز و تشكر از سايت خوبتون

من يك ابهام در مورد استمنا دارم.وقتي با شوهرم سكس داريم من براي ارضا شدن حتما بايد كلي با خودم ور برم.درواقع اگه بخوام روشنتر بگم بايد اون قسمت رو بمالم.و مقداري هم از دخول ارضا ميشم ولي بيشترش از ماليدن دستيه.

سوالم اينه آيا اين استمناست؟



03-بهمن-1384, 16:12


خانم ارميتا تااونجاپيكه من ميدونم و از طريق تاپيكهاي اين سايت فهميدم اين چيزي كه شما ميگي استمنا نيست اين فقط كمكي هستش كه شما براي لذت بردن از رابطه جنسيت به خودت ميكني در واقع خيلي از خانمها اينطور كه امار ميدند (70٪ ) از خانمها از طريق مالش قسمتهاي حساس مثل ناحيه كليتوريس به نقطه ارگاسم ميرسند .



03-بهمن-1384, 17:04


با سلام

1- اگر خودتان انجام دهيد استمنا است.

2-اگر همسرتان انجام دهد كه البته وظيفه اوست استمنا نيست.

شاد باشيد



04-بهمن-1384, 08:16


من با اين دو تا جواب بيشتر گيج شدم.آقاي دكتر يا دوستاني كه اطلاع دقيق تري دارن لطفا به من پاسخ بدهند.

با تشكر از همه



04-بهمن-1384, 09:02


سلام

واضح است اگر انسان خودش با خود كاري كند كه بواسطه ان لذت جنسي ببرد(ارگاسم شود) مي شود استمنا . كه از مني (مايع خروجي از مرد در ارگاسم مي باشد) كلمه اش گرفته شده است و در مورد زن نيز بكار مي رود.







اما اين دستمالي كه گفته اي يا هر حركت تحريكي ديگر اگر شوهرتان انجام دهد جز لذت جنسي طبيعي تان مي باشد و استمنا نيز نمي باشد.

البته اماري كه داده در واقع مربوط به به زنهاييست كه از طريق دخول ارضا نمي گردند و با كمك شريك جنسي(همسر) قسمت كليتورس تحريك مي شود .



04-بهمن-1384, 10:36


با سلام مجدد و تشكر از دوستاني كه پاسخ دادند

يك مسپله همچنان براي من لاينحل باقي مانده

فرق استمنا و خودارضايي از نظر تاثير بر بدن چيست كه يكي عوارض دارد و آن يكي ندارد؟

از نظر علمي مي خواهم بدانم.

آقاي دكتر از شما هم ممنون مي شوم اگر پاسخ بدهيد.



04-بهمن-1384, 12:25


با سلام

فرقش مثل نزديكي با همسر يا نزديكي با مرد غريبه مي باشد.



04-بهمن-1384, 13:12


ممنوم كه جواب داديد ولي جوابهاي شما به هيچ وجه قانع كننده نيست.

از آقاي دكتر خواهش مي كنم به سوال من پاسخ دهند.



04-بهمن-1384, 14:28


اگه یک شریک جنسی در مقابل شما باشه و شما به کمک اون ارضاء بشید.. این خود ارضائی نیست.. گرچه گاهی خودتون هم

به خودتون کمک میکنید..این شریک جنسی میتونه در کنار شما باشه یا در کنار شما نباشه و فرسنگها فاصله داشته باشه..




اما اگر شریک جنسی در مقابل شما( به هر طریق) نباشه.. و شما فقط به کمک خودتون ارضاء میشید.. این خود ارضائی هست. در خود ارضائی دقیقا همان مکانیسمی که در جریان سکس با شریک جنسی بکار می افتد.. در خود ارضائی هم استفاده میشود.. و فرقی نمیکند.. منتها در سکس طبیعی به کمک دست و آلت شریک جنسی هست.. اما در خود ارضایی فقط به کمک خودتون.. بنا براین تمام مسائلی که در جریان سکس طبیعی اتفاق می افته در خود ارضائی هم هست....




تنها مشكلي كه و جود داره اينكه..در خود ارضائی ( چه خانمها و چه آقا یون)چون شریک جنسی وجود نداره و نیازی به همراهی با اون نیست و هر وقت بخواد می تونه خودشو ارضاء کنه.. ممکنه حالت اعتیاد ایجاد کنه و نظم طبیعی زندگی فرد رو بهم بزنه.. و گرنه خود ارضائی مشکل جسمی قابل توجهی ایجاد نمیکنه( ممکنه در مردها زود انزالی بده.. یا اینکه ندرتا در خانمها باعث آسیب پرده بکارتشون بشه... که اونهم به خاطر افراط در این مسئه هست..)




من بار دیگر به آمار ذکر شده اشاره میکنم که فقط 30% خانمها از طریق دخول آلت شوهرشون ارضاء میشن.. و ارضاء بقیه با تحریک ناحیه کلیتوریس یا همان چوچوله هست.. این آمار رو برای این آوردیم که به اون مردهائی که نگران کوچکی آلتشون هستند. بگوئیم که برخلاف نظر اونها بزرگی آلت مردانه برای اغلب زنها مهم نیست...



04-بهمن-1384, 14:33


دوست عزيز سلام. اگر كامنتهاي قبلي آقاي دكتر را دنبال كرده باشيد متوجه ميشويد كه اين كار فعلا تاثير بدي روي بدن نميگذارد. يعني همانطور كه خودتان فرموديد ارضا شدن به هر دو روش انجام ميشود. ولي براي آقايان مشكل انزال زودرس را ايجاد مينمايد. اما تا جايي كه بنده اطلاع دارم نميتواند تاثير مخربي داشته باشد. در مورد صحبت آقاي (اسمان ابي) هم بايد بگويم ما اينجا در مورد مرد محرم و غريبه بحث نميكنيم.موضوع صرفا درباره آناتومي و مساپل جسمي است نه اخلاقي.



04-بهمن-1384, 14:52


دوست عزيز خانم ارميتا

كاري كه شما ميكنيد كاملا طبيعي هستش - هيچ نگران عوارض نباش - درستش هم همينه كه شما انجام ميدي البته اگه به شريكت حالي كني كه اون اين كارو برات انجام بده از لحاظ روحي هم لذت بيشتري خواهي برد . تا اونجاييكه من ميدونم مشخصا اين عمل شما هيچ عارضه سويي از لحاظ جسمي براي شما نخواهد داشت . بحثي كه آقاي پيش كشيدند در مورد مسايل شرعي و دينيه كه اصولا در موردش اظهار نظر نميكنيم .

هیچ نظری موجود نیست: