مطالب این وبلاگ نظرات شخصی من است مگر صراحتا منبع آن ذکر شده باشد برای شناخت بیشتر از من به "درباره ی وبلاگ" مراجعه کنید

شنودک اختراع شد

یک خبر بسیار سری و محرمانه !!!



بالاخره موفق شدم دستگاهی را که مدتها برای ساختن آن تلاش میکردم ، به بهره برداری برسانم!
این دستگاه بدون توجه به فاصله ی مکانی و زمانی میتواند اصوات ایجاد شده از گفتگوی انسانها را شنود کند!
توجه کردید چه می گویم؟
حتی این دستگاه مکالمات آینده را هم ، شنود میکند.




اولین شنود من این بود:



  • علی علی بگو عباس بیاد 
  • ها 
  • میگم بگو عباس بیاد 
  • ها چی میگی؟ 
  • میگم بگو عباس بیاد 
  • من نمیشنوم چی میگی 
  • اه گندت بزنه.....هیچی 
میدانم مهم نبود ولی برای ثبت در تاریخ گفتم.







اشکال دستگاه ناپایداری آن است چرا که مدت زیادی روی یک صوت قفل نمی ماند.
از این به بعد شنود های مهمی که در طول تکامل دستگاه میشنوم ذیل نام شنود هایم خواهم نوشت!!!





در باره ی شنودک


شنودک نام سبک مخصوصی است که من برای بیان مطالب و اندیشه هایم به صورت داستان کوتاه انتخاب کردم


این سبک بنابراین فرض استوار است که ما دستگاهی داریم که با کمک آن میتوانیم گفتگوی انسانها را بدون محدودیتی در زمان و مکان مکالمه شنود کنیم


یعنی می توانیم در هر جائی مکالماتی که در گذشته , حال و آینده انجام شده - می شود و یا خواهد شد بشنویم


فرض بر این است که این دستگاه مانند یک رادیو است که کاربر با پیچاندن یک پیچ دنبال اصوات می گردد و به صورت مقطع وارد یک مکالمه شده و به صورت مقطع آنرا از دست می دهد


این دستگاه پایداری ندارد و مدت زیادی نمی تواند روی مکالمه ثابت بماند


بدیهی است که ما نمی توانیم گویندگان مکالمه را ببینیم و از هویت آنها مطلع شویم مگر از فحوای مکالمات آنها
اینکه آنها چند نفرند و چه جنسیتی و یا سن و سالی دارند و یا خسته هستند و یا شاد هستند نیز قابل تشخیص نیست


بنابراین نویسنده باید هر آنچه از دستگاه می شنود عینا مکتوب کند و حق ندارد چیزی در توصیف و تشریح موضوع به آن اضافه کند مگر به صورت مقدمه ای که در مورد کلیت مسئله نظری بدهد ولی کشف جزئیات داستان باید توسط خواننده صورت پذیرد


ویژگی این نوع نوشتن ایجاز بسیار زیاد آن است بطوری که بار فهم کامل منظور نویسنده به عهده ی خواننده خواهد بود و ممکن است اومجبور باشد چندین بار داستان را بخواند چرا که مهمترین ویژگی این روش باید در این باشد که هیچ عنصری بی دلیل وارد داستان نشده باشد و از توضیح بیش از حداقل نیاز نیز پرهیز گردد


هیچ نظری موجود نیست: